Αλλαγεσ & επιστροφες

Στο San Boat θέλουμε να είστε πάντα χαρούμενοι για τις αγορές σας από το eshop μας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών.

Σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε. Είτε παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν είτε έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας, είτε δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων που διαθέσατε.

Πιο συγκεκριμένα:
Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) ή γιατί αλλάξατε γνώμη, για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  2. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν, το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:
    • Να μην έχει πλυθεί
    • Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
    • Να έχει όλα τα ταμπελάκια του
    • Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.
  3. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το San Boat.
  4. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν. Σε περίπτωση εξαντλημένου προϊόντος το αρχικό αντικαθίσταται με αντίστοιχο ίσης αξίας.
  5. Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντος και επιστροφής χρημάτων ο πελάτης χρεώνεται τα έξοδα της μεταφοράς.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@sanboat.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας.

Συμπληρώνετε το Έντυπο Επιστροφής που θα βρείτε μέσα στο πακέτο σας κατά την παραλαβή.
Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ. 
Στέλνετε το δέμα με την ACS που σας έκανε την παράδοση, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών San Boat, Λιμάνι Χανίων, 73100 και τα μεταφορικά έξοδα βαραίνουν το San Boat.

*Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρησή μας μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε περίπτωση που απλά αλλάξατε γνώμη και θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν, ΜΟΝΟ η πρώτη διαδικασία επιστροφής και παραλαβής του νέου προϊόντος βαραίνει την εταιρείας μας.

Αν επιθυμείτε δεύτερη ή τρίτη αλλαγή προϊόντων τότε το κόστος βαραίνει τον πελάτη.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο +30 6999397384.

Η επιστροφή χρημάτων είναι εφικτή μόνο για τις αγορές που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά στο www.sanboat.gr και δεν ισχύει για αγορές από τα φυσικά καταστήματα. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων έχει  χρόνο διάρκειας 15 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνεται η επιστροφή. Σας ενημερώνουμε όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία. 

*  Επιστροφές από Κύπρο:

Ο πελάτης επιβαρύνεται τα μεταφορικά έξοδα για όλες τις διακινήσεις του πακέτου του. Όπως και στην επιστροφή χρημάτων παρακρατείτε το ποσό των εξόδων μεταφοράς της πρώτης αποστολής.

Επίσης, η εταιρεία μας αναλαμβάνει μόνο τα τραπεζικά έξοδα που βαρύνουν την τράπεζα αυτή από την οποία θα γίνει και η επιστροφή χρημάτων. Τυχόν τραπεζικά έξοδα που θα προκύψουν στον πελάτη δεν είναι δυνατό να τα γνωρίζουμε και κατ’ επέκταση επιβαρύνονται στον πελάτη .

.

ESPA Image
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση